Новата реклама на Amazon, наречена Alexa Loses Her Voice ("Алекса губи гласа си"), се оказа най-гледаното рекламно видео в YouTube в деня на Super Bowl (Супербоул).

Малко изненaдвaщо на второ място в YouTube е реклама на платформата за споделено пазаруване Groupon с актрисата Тифани Хадиш. Пет от десетте топ клипа са трейлъри на филми или сериали (вижте ги тук) - Tom Clancy’s Jack Ryan ("Джак Райън"), Solo: A Star Wars Story ("Соло: История от Междузвездни войни"), Westworld ("Западен свят"), Jurassic World: Fallen Kingdom ("Джурасик свят: Рухналото кралство") и Marvel’s Avengers: Infinity War ("Отмъстителите: Война без край"). Средната цена на един 30-секунден клип по време на излъчването по NBC е 5 милиона долара.

По време на самата спортна среща най-честите търсения в интернет са били “На колко години е Стивън Тейлър?”, “Откъде е Prince?” и “Женен ли е Джъстин Тимбърлейк?”.

Тази година YouTube отчита скок в гледанията на рекламни клипове от Супербоул. Ръстът е с 16% спрямо същия ден на миналата година.

На базата на потребителските гледания класацията на десетте най-популярни реклами е следната:

1. Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial

2. Groupon 2018 Super Bowl Commercial | “Who Wouldn’t”

3. Pepsi Generations “This Is the Pepsi” | Pepsi | Extended

4. Bud Light – The Bud Knight

5. Tom Clancy’s Jack Ryan – Super Bowl Commercial [HD] | Prime Video

6. Solo: A Star Wars Story “Big Game” TV Spot (:45)

7. Westworld Season 2 | Official Super Bowl Ad | HBO

8. Jurassic World: Fallen Kingdom – Official Trailer #2 [HD]

9. Marvel Studios’ Avengers: Infinity War – Big Game Spot

10. Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand by You”

Обикновено рекламите по време на Супербоул се отличават с прекрасно чувство за хумор и продължават дълго време да са сред най-гледаните видеа в YouTube. Въпреки че не влезе сред най-гледаните, една от най-забавните е на самата Футболна лига (NFL). В нея футболисти пресъздават сцена от филма "Мръсни танци" и резултатът е изключително забавен:

В рекламата на Tide пък се включва Дейвид Харбър (шериф Джим Хопър от "Странни неща"). Клипът започва като "типична реклама на автомобил", за да премине в "забавна реклама на бира" и още поредица често показвани продукти на Супербоул, но всъщност е реклама на Tide. Клипът улавя по приятен начин есенцията на различните продукти.




Няма да е Супербоул, ако ги няма известните актьори. Може би най-добрата комбинация е между Питър Динклидж (Тирион от "Игра на тронове") и Морган Фриймън. Опасна комбинация:

Сред противоречивите клипове попадна рекламата на Ram Trucks. В нея е използвана реч на Мартин Лутър Кинг, направени преди точно 50 години. Думите са завладяващи, гласът на Кинг е въздействащ, а кадрите - на хора, които си помагат. Вдъхновяващ клип, в който обаче логото на Ram се появява прекалено често и ефектът сякаш е обратен.

Toyota се справя по-добре с вдъхновението. Рекламният клип ни показва историята на Лорън Ууолстенкрофт, състезателка по ски алпийски дисциплини. Тя е родена без една ръка и без крака от колената надолу. Въпреки това печели осем златни медала в Параолимпийските игри. Рекламата завършва с всички разработки на Toyota, които помагат на хората с проблеми в двигателната система, но нито веднъж не показва автомобил.

Оцени:
Рейтинг: 5
Тагове:
Още от Tech

Dropbox очаква 500 млн. долара при борсовия си дебют

6 | Преди 15 ч.